پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2171
-
الف
+

گزارش تصویری از سریال «گیل‌دخت»

مجموعه تلویزیونی «گیل‌دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی تهیه و تولید شده است.

مجموعه تلویزیونی «گیل‌دخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی تهیه و تولید شده است.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «گیل‌دخت» درامی عاشقانه است که در گروه فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی رسانه ملی تولید شده و اخیرا روی آنتن یکی از شبکه‌های تلویزیون رفته است. این مجموعه جزو یکی از آثار برجسته رسانه ملی محسوب می‌شود و تصاویر آن را "حسن هندی" عکاس سینما و تلویزیون به ثبت رسانده است.

نگارش فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی توسط مجید آسودگان انجام شده و تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شفیعی بر عهده داشته است. 

خلاصه داستان سریال «گیل‌دخت»:

داستان زندگی دختری به نام "گلنار" است که به همراه خانواده خود مدتی است از تهران به شمال کشور آمده و به خاطر نوع حکومت ارباب رعیتی دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شود.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به محمود پاک‌نیت، پریوش نظریه، فریبا متخصص، رامتین خداپناهی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، ثریا قاسمی، سعید راد، حبیب دهقان‌نسب، فخرالدین صدیق‌شریف، میترا رفیع، یاسمن معاوی، محمد فیلی، رضا اکبرپور و امین میری اشاره کرد. 

یشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

م ن/م گ

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

من اگر جای گلنار بودم حرف اسماعیل را گوش می کردم و از او می خواستم که خودش آصف میرزا را بکشد و به من بگوید : گلنار برو تقی خان رو بیرون بیاور . من به دنبال اسماعیل می روم تا صفی الدوله نفهمد من دارم به کلبه می روم و بعد خانوم گل را می بینم که به او بگویم تقی خان تا یک ساعت دیگر می آید تا شما را ببیند و من به عمارت می روم و خبر میرزا رضا به من برسد که میرزا رضا کجاست و چیکار داره می کنه.